Hooked on you - ÄNTLIGEN

 
Hej på er! Idag har vi varit på Umeå universitet och kollat på olika föreläsningar inför framtiden och jag är mer taggad än någonsin på att börja plugga men samtidigt så är jag sjukt stressad för man vill ju verkligen komma in på det man söker. Dagen har i alla fall varit väldigt intressant och jag är mer säker nu än vad jag var tidigare på vad jag vill gå. 
När dagen var slut så drog jag och Joel iväg och tränade och sedan hem för att laga mat. Vi har också hunnit med att rensa avloppet då det svämmade över när Joel duschade. När jag kom in i lägenheten efter träningen upptäckte jag ett brev från hookedonyou.se som är Therese Lindgrens egna hemsida med hennes egna produkter (ni ser dom på bilden ovan). Jag ÄLSKAR skalet och längtar till jag ska sätta på mig fransarna för hur snygga är dom inte? 
 
 

2016-02-24 | 20:32:07 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback