En bra lördag

Bjuder på några gamla godingar i brist på bilder från igår.
 
 
Hej på er! Gårkvällen var helt fantastisk, Joels kompisar Victor och Daniel kom förbi redan vid 4-5 tiden och då började vi förfesta lite smått, spelade lite NHL, beställde hemkörning och sedan avslutade vi med några spel, en riktigt lyckad förfest. Mellan 10 och 11 var det dags för oss att dra vidare mot krogen som också blev otroligt lyckat. En helt perfekt lördag i mina ögon. 
 
Imorse vaknade vi för sent haha, klockan 12 ungefär men inte så kontigt när vi kom i säng vid 4-tiden. Men det var det värt. Idag har vi inte gjort mycket alls som ni kanske förstår. Vi har sett lite serie, kollat youtube och nu sitter jag i soffan och kollar på sveriges mästerkock. 
Ikväll kommer det nog inte heller hända något intressant, Joel ska plugga lite och jag får se vad jag ska hitta på. 
 
Imorgon kommer det upp lite bilder på min beställning från cocopanda som kom i fredags!

2016-02-28 | 16:34:03 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback