Ett kallt och snöigt Umeå

Vaknade upp till ett snöigt Umeå. 
Här är då mitt framtida gym som jag ska börja träna på diekt vi har flyttat, mestadels rehab till en början. 

Jag och Joel åkte ner till Umeå igårkväll då han har två skoldagar att avklara här innan han är ledig igen fram till måndag nästa vecka. Det passade egentligen perfekt då jag ska på arbetsintervju i Umeå imorgon, håll tummarna! Vi kom fram vid halv 5 och for då och handlade mat, lagade mat och sen myste vi bara hela kvällen, skönt med lite ensamtid efter att ha varit hemma i typ två månader. Idag var tanken att jag skulle upp i tid och fara och träna, handla och städa men sov lite längre än planerat men hann ändå besöka gymet som då kommer bli mitt framtida gym! Hann också handla innan Joel kom hem och det blev fläskfile med klyftpotatis, vi bjöd även över Joels klasskompis Victor. En riktigt mysigt dag helt enkelt.
Nu ska jag ladda upp inför intervju imorgon och sedan bär det av hemåt igen! (Snart får jag äntligen kalla detta för mitt hem). 

2016-01-04 | 21:03:43 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback