Hemma i Skellefteå

 
Hej på er! Idag är jag hemma i Skellefteå då Joel skulle jobba. Linn skulle egentligen komma ner till Umeå och umgås med mig i helgen men det blir nästa helg istället då jag är alldeles för krasslig för att orka gå på stan och så. Kom i alla fall till Skellefteå vid halv 11 och har bara läst, handlat och myst med mamma. Vi har även provat baka en helt ny glutenfri kaka som vi ska prova alldeles strax. Stannar här till på måndag och åker tillbaka till Umeå direkt efter skolan.
 
Hoppas ni inte har missat min senaste video på min kanal (ni hittar den HÄR), glöm inte att prenumerera. Puss och kram skumbanan.

2016-03-12 | 20:07:49 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback