Dagarna som gått

 
Hej på er!
Jag har inte haft orken att uppdatera här någonting. Jag började mitt nya jobb i måndags och det har gått jättebra men har varit väldigt slut då det är mycket att ta in nu i början. Jag var i alla fall ledig i tisdags så då såg jag till att tvätta lite på dagen sen när Joel kom hem så åkte i på Ikea, Rusta och Ica. Igår jobbade jag också men då jobbade jag bara till 16.30 och på kvällen så tränade vi sen så tog vi det lugnt. Idag har vi äntligen storstädat haha, det var på tiden. Mina föräldrar ska nämligen komma hit imorgon och äta middag här och även se hockeyn med oss. Pappa har aldrig sett lägenheten och mamma har inte sett den nu när den är klar. Så det kommer bli supermysigt. Nu ska jag slappa för imorgon är det jobbdag igen! Puss och kram skumbanan. 
 
Ps. Glöm inte kolla in videon som jag och Joel gjorde tillsammans,ni hittar den HÄR

2016-03-31 | 19:25:51 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback