Mindfulness

Köpte mig en mindfulnessbok i somras som jag använde en del i sommar och inte har använt på ett tag. Men i veckan såg jag den här boken hemma och tänkte på hur viktigt det är att man sätter sig ner och bara slappnar av och tar det lugnt en timme eller två. För er som har lätt att bli stressade kan jag varmt rekomendera denna bok. Jag har hela mitt liv varit väldigt lättpåverkad av stress och jag har aldrig hittat ett sätt att varva ner, jobbigast är på kvällarna då man nästan kan känna sin egen puls slå. Då kan det vara perfekt att ta upp en sån här bok och hamna i en annan värld där varken tid eller stress existerar. Jag vet att när jag och mamma satt med boken i stugan i somras och ritade så kollade vi på klockan efter och det som hade känts som 10 mintuer var i själva verket en hel timme. Böckerna finns att köpa på bokia (bland annat).

2016-01-05 | 17:51:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback