Nya naglar och ny celsiussmaken

 
Hej på er!
Igår hade jag inte alls någon blogglust, jag gjorde ingenting särskilt utom att fixa mina naglar och tröstäta godis haha. Berättar mer om varför senare. Idag har jag däremot haft min första heldag på skolan på väldigt länge och det var tungt men det har varit en effektiv dag så det känns ändå bra. Vi har en hel del saker som ska in i veckan. Direkt efter skolan åkte jag till gymmet för att bränna av ett rehabpass och innan drack jag för första gången celsius nya smak och GUD vad god den var!! rehabpasset gick helt okej i alla fall, har lite ont i knät fortfarande men det är nog för att jag har slarvat med rehaben tidigare veckor. Ikväll väntar trevligheter, jag ska nämligen ÄNTLIGEN träffa Linn, känns som att det var hur länge sen som helst. Vi ska ha lite egentid innan Joel kommer förbi, då ska vi köpa mat och äta och ha det gott till hockeyn. 
Nu ska jag skriva lite på skoluppgifterna som ska in imorgon och i helgen. Puss och kram skumbanan.

2016-04-07 | 16:39:17 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback