Shopping i Umeå

Helgen har spenderats i Umeå med min fina Linn. Vi körde dit på fredag direkt hon hade slutat jobbet. Så åt vi middag på vägen och var framme i hennes stuga vid åtta. Hela lördagen spenderades åt shopping. Jag lyckades slösa upp hela min lön ungefär. Fick med mig 22 klädesplagg hem. Jag är i alla fall riktigt nöjd med köpen.
 
I söndags hade vi match mot gimmonäs. Det gick inte så bra vi förlorade med 3-1. Fick även med mig en sträckning i baksida lår.
 
Idag så slutade jag klockan två sen väntade jag till klockan tre för då slutade Liza. Vi drog direkt till gymmet efter skolan och körde ett rygg/bicep - pass. Det gick riktigt bra idag faktiskt! Nu ska jag se "teen wolf" sen ska jag se idol. Ha en bra kväll allihopa!♥
 

2013-09-02 | 18:40:52 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback