Kände mig lite extra som en ekonomiare idag

 
 
Hade på mig lite nytt från Umeå idag, kavajen och tröjan. Jag kände mig lite extra som en ekonomiare i kavajen haha. Dagen var inte alls lång idag. Vi började halv tio och såg en teater i drygt två timmar. Den var riktigt bra, med både sorg och glädje. 
När jag kom hem så la jag mig i soffan och kollade på "teen wolf", jag lyckades även somna till det. Sov tills det var någon som väckte mig för dom ville sälja jultidningar. 
Ikväll väntas en fotbollsträning och även lite pluggande för min del. Ha en bra kväll♥

2013-09-05 | 16:17:42 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Bea

Snygg kavaj! Var har du hittat den?

Svar: Ja visst är den, jag älskar den! Jag har hittat den i Umeå på H&M för 199kr :)
Sanna Eriksson

2013-09-06 // 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback