Orlando, Florida

Igår kom vi fram till Florida två på natten (svensk tid). Eftersom det typ var middagstid här så gick vi upp på rummet och packade upp sen drog vi och köpte en pizza. Det vart drygt 20 timmars resa så vi var inte bara lite slut efter det. 
När vi vaknade imorse så fikade vi sen for vi till orlando premium outlet och det fanns en massa snyggt. Jag hittade en hel del. Vi ska dit igen under veckan. När vi kom hem från det sågick vi och solade lite och nu ska jag hoppa in i duschen innan vi far vidare mot texas longhorn för att få i oss nån middag. 
Jag tar med mig kameran då också men jag gissar att ni ligger och sover då men ni får kika in imorgon. 

2013-06-16 | 22:29:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback