Sämst i världen

 
Jag erkänner.. Jag är tametusan sämst på blogga. Men den här veckan som varit har varit en skitvecka. Men helgen blev i alla fall bra! I veckan som va så har jag pluggat, tränat.. Men de har itne alls varit en bra vecka för min del. I fredags så var jag med finaste brudarna, det var riktigt kanontrevligt! Sen igår så fick ajg träffa min supersaknade Jenny. Vi åt middag, pratade, hon sminkade mig och sen såg vi film och myste till det. 
Idag ska vi ha främmande av mormor ooch morfar och så morbror. Sen klockan sju har jag träning. Ska skärpa mig med uppdateringen nu, Ska försöka blogga minst en gång per dag! Ha de bäst!

2013-02-03 | 12:42:11 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback