Om ungefär två veckor så smäller det!

om drygt två veckor så kommer jag få tandställning, i hopp om finare tänder!^
Jag har fått väldigt mycket kommentarer om mina tänder (dvs dåliga kommentarer). Ni tycker säkert att jag är superkonstig som lägger ut en bild på mina tänder när jag tycker att dom är så fula, men sanningen är den att jag har inte många bilder på mig själv när jag ler med mina tänder. Nu när jag äntligen ska få fixa till dom så orkar jag inte bry mig längre. Nu skrev jag inte de här inlägget för att någon ska tycka synd om mig utan för att jag ville förmedla att ha snea tänder ät ingenting man rår för precis som om man får cancer så har ingen någon rätt att retas eller fälla dumma kommentarer om de för det är ingenting man rår för.
Man kanske säger att man inte tar illa upp när folk kommenterar osv men sanningen är den att det tar ont i hjärtat vare sig man vill eller inte. Så låt bli att kommentera andras utseende!

2012-05-15 | 15:43:12 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» sofia

jättefin!

2012-05-15 // 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback