50 frågor

1. Vad heter du? Sanna Eriksson
2. Hur gammal är du? Fyller 15 om en och en halv månad
3. Vart bor du? Skellefteå
4. Hårfärg? Äkta blondin
5. Ögonfärg? Blå/Grön
6. Hur lång är du? 167cm
7. Kär? Ja
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? En riktig kyss så är det fyra
10. När och vem kysste du senast? Anton....I augusti 2011..
11. Har du hånglat med någon av samma kön? nej
12. När hade du senast sex och med vem? -
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 3 månader
14. Dumpat någon? Ja....
15. Blivit dumpad? Jaop,
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Killar med bra personlighet och som tar en som man är.
17. Vad har du för mobil? Xperia Arc
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa, köpt en MASSA fotosaker
19. Favoritland? Om man räknar av dom ajg har varit i så är det Grekland
20. Favoritfärg? svart,vitt,blått,osv
21. Film? The notebook tror jag
22. Bok? Den farliga leken-Marie Jungstedt
23. Killar eller tjejer? Killar eller vad menas ?
24. Vad gillar du mest med dig själv? Mitt humör, mina ögon
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mina tänder framförallt
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Min vänner och min familj jag kan verkligen inte välja..
27. En person du älskar – Älskar alla mina vänner och familj!
28. En person du hatar – Jag kan faktiskt inte komma på nån jag hatar just nu
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll helt klart
30. Saknar du någon just nu? Jaaa det gör jag!
31. Vad är det bästa som hänt dig? När tandregleringen ringde och sa att vi skulle få tandställning
32. Beroende av något? Hockey,Fotoll,innebandy
33. Ditt livs största misstag? -
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Natacha Wästermark
35. Har du några tatueringar? Nej men skulle vilja ha
36. Piercingar? bara i öronen
37. Vem är mest lik dig? Sofie min trillingsyster
38. Har du någon förebild? Inte nån speciel
39. Vad ska du göra idag? Se big brother och läsa
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, falska människor
41. Vad är det bästa du vet? Att få umgås med alla mina underbara vänner!
42. Vad åt du senast? vattenmelon
43. Vad vill du ha just nu? Pengar
44. Vad köpte du senast? En morsdagspresent till mami
45. Vem är din favorit kändis? Harry Styles
46. Vilken är din favoritställning? Skämtar du ?
47. Tränar du? Som fan, fast jag har varit skadad i snart två veckor men snart är jag tillbaka!
48. När går du och lägger dig? Halv tolv tyvärr..
49. Vad är klockan nu? 20.43
50. Är du nöjd med ditt liv? Det skulle kunna vara bättre men jag vet dom som har det sämre..

2012-05-23 | 20:43:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback