Ny kamera

 
Idag har jag hämtat min senaste älskling!! Jag är så lycklig över denna kamera, har länge velat ha en kamera med viewfinder samt en kamera som har autofokus när man filmar och att den samtidigt är helt tyst när den fokuserar på ett objekt är helt perfekt. Nu när jag har börjat filma mer också så passade det väldigt bra att köpa en ny. Ska spela in nästa video på torsdag! Jag hade tänkt spela in vad jag tyckte om produkterna från cocopanda, då får vi se hur bra den är. 
 
Vad har vi mer hittat på idag då? Joel drog på skolan vid 9-tiden imorse och jag vaknade vid 11, var helt slut så jag passade på att sova ut nu när jag ändå har lov. Joel kom hem redan innan lunch för att börja skriva på en hemtenta, då lagade jag lunch och efter lunch gjorde jag ingenting speciellt förrutom att städa och diska. Sedan var det dags för Joel att åka på arbetsintervju som jag följde med på och väntade medan dom pratade, efter det var det das att hämta kameran som är köpt på netonnet! Därefter åkte vi och handlade och sedan lagade jag middag, idag åt vi glutenfria chicken fingers med ris! Nu är jag precis hemkommen från gymmet efter att ha kört rehab och ska kolla lite youtube, duscha och sedan sova! Puss och kram, skumbanan. 

2016-03-07 | 21:22:30 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback