Japanese Candy Box

Hej på er och hoppas att allt är bra med er! Jag hoppas ni gillade gårdagens video. Imorgon blir det en vloggdag för mig som jag hoppas att ni vill följa med på! Jag och Joel har beställt hem en hemlig box med godis från Japan som vi ska testa i en video nästa månad! Känns riktigt kul men väldigt spännande också. Vi har tänkt fixa lite amerikanskt godis också och testa i en video. 
 
På lördag kommer mina två systrar hit till vår lägenhet tillsammans med deras pojkvänner och då tänkte vi att på söndagen ska vi tre tjejer göra en beanboozled challenge tillsammans och lägga ut på min kanal. Jag har så många videos som jag är taggad på göra nu så det kommer bli asbra. Om ni är sugna på att följa alla videos så prenumerera gärna på min kanal HÄR.

2016-02-16 | 22:24:32 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback