Vem är jag? Vad har hänt sen sist?

Jag har inte bloggat på denna blogg sen 2013. Jag startade upp en blogg med min vän Jonna som jag till slut bloggade på själv. Var urusel på att blogga då det blev mörkt och trist utomhus så det slutade med en bloggpaus. Nu har jag tillbaka suget och tänkte starta upp denna gamla blogg igen!
Vem är då jag?
Jag är en tjej på 18 år som älskar träning och att fotografera, ett senare intresse är inredning. Drog på mig en korsbandsskada förra året i Augusti månad som jag opererade iår i Januari. Startade igång med fotbollen igen men drog dessvärre på mig en till korsbandsskada men denna gång var det bara uttöjt, kommer dock göra samma operation igen nu i Januari som kommer. Gym är därför den träningen jag håller på med mest. Jag går sista året på ekonomiprogrammet i Skellefteå och är fortfarande tillsammans med min pojkvän Joel.
 
 
Det som har hänt sen sist jag bloggade på canonpic är egentligen min korsbandsskada och att jag och Joel har gått och blivit med lägenhet. Vi kommer flytta in i mitten på februari vilket passar bra eftersom min operation kommer ske 20 januari förhoppningsvis. 
 
Hoppas att du vill fortsätta följa mig även på denna blogg. 
 

2015-12-22 | 21:38:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback