Gör det på rätt sätt

Det här inlägget är inte tillägnat åt mig själv, att alla ska se vad jag har lyckas med. Det är till för alla ni där ute som inte känner er nöjda med er kropp och verkligen vill göra något åt det. 
Man måste inse att man kommer hamna i olika svackor i livet då man inte orkar ta tag i saker som man annars känner att man måste. Jag har varit i många olika svackor då man inte vill äta till att man trycker i sig allt som man kan trycka i sig. Det gäller bara at vara stark och orka ta sig tillbaka. Det allra viktigaste är ändå att du lyssnar på dig själv och ingen annan! Trivs du med att vara större så ska du också vara det! 
Det är sorgligt hur världen har blivit. Alla MÅSTE ha den perfekta kroppen. Men svara då på vad är en perfekt kropp? Jag tror inte det finns en enda jäkla männsika som är helt nöjd med sin kropp. Det är viktigt att du tar tag i det DU inte är nöjd med och inte vad andra inte är nöjd med på din kropp. Att göra det på rätt sätt är också otroligt viktigt! Ingenting slutar bra av att sluta äta. Du kommer må så himla bra av att göra det på rätt sätt att kunna kolla på gamla bilder och tänka "fan vad jag har lyckas bra" istället för att titta tillbaka och tänka "fan vad ful jag var, det kanske var bra att jag slutade äta". 
 
Kom ihåg att ni är värda det bästa♥

2013-05-09 | 11:46:31 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Alice

Så himla starkt jobbat & jättefint skrivet!:')

Svar: Åh tack gullunge!
Sanna Eriksson

2013-05-09 // 15:58:32
» My

gud så fint, du är en klok människa sanna.

Svar: Åh tack gumman!
Sanna Eriksson

2013-05-09 // 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback