Pappa


Som kanske inte alla visste så var min pappa i Africa,han är mycket ute och reser med jobbet, han kom hem i fredags han var borta i nästan två veckor. Jag har saknat honom något så fruktansvärt. Det är en massa som frågar mig om det är ´jobbigt när han han är borta och att om det var deras pappa skulle dom vara oroliga hela tiden. Det är självklart att man är orolig och saknar honom hur mycket som helst men det går lixom inte att gå runt och vara orolig hela dagarna men det är klart att ibalnd när man tänker för mycket så blir det väldigt tufft så det går upp och ner väldigt mycket. men han har valt de där jobbet och det är hans val. Jag älskar honom lika mycket för de♥

2012-09-02 | 15:40:37 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback