Första på två veckor

I onsdags hade vi ju en innebnadymatch mot lärarna på kvällen. Vi vann den! Det är första gången sedan dom började med de där som eleverna har vunnit. De började för kanske ca. 20 år sedan. Det var otroligt skönt! Direkt efter vi hade duschat efter matchen var det luciatåg som väntade. Jaag var inte med i år men jag kollade på, riktigt fint var de. Igår var jag med Wilma så jag har inte haft tid att blogga. 
Idag drog ajg in till gymmet direkt efter skolan, första passet på två veckor. riktigt jävla skönt. Nu kan jag unna mig lite gott ikväll!
 

2012-12-14 | 17:05:02 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» liinnea

svårt och vinna när alla bra lärare var borta, när fem av fem ur deras första femma var borta

2012-12-21 // 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback