SM I STOCKHOLM!!!

 
Hej på er! Och förlåt för den dåliga uppdateringen nu på slutet av denna vecka. Jag har inte haft någon tid alls att uppdatera och jag hoppas att ni förstår det. Jag har nämligen haft fullt upp med UF-mässan hela torsdag och fredag. Och i fredags vann jag bästa tjänst i västerbotten så jag ska få representera västerbotten i ung företagssamhet i Stockholm i maj! Jag är så jävla lycklig!!! På fredagkväll kom Linn hit och vi firade med god mat på allstar och sedan fortsatte firandet på kvällen med Joel och Victor. Det har varit en helt fantastisk helg och jag hoppas att ni förstår varför jag inte har uppdaterat er! Nu ska jag redigera en video som komer upp ikväll så håll utkik! Puss och kram skumbanan.

2016-03-20 | 11:37:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback