Sjukling

Hej på er! Jag uppdaterade inte bloggen någonting igår men det var helt enekelt för att jag blev sjuk från typ ingenstans, låg hemma med feber igårkväll så jag hade ingen energi till något. Jag mår lite bätrre idag, jag har ingen feber men jag är fortfarande fväldigt förkyld. Jag ka dessutom göra mitt första arbetspass på det nya jobbet idag, vilket jag ser frammemot jättemycket, så jag ska se till att vila så mycket jag bara kan innan det är dags, jajg börjar kl 18. 
 
Jag och Joel var och såg hockey i tisdags och i onsdags gjorde jag mina naglar, jag har tänkt visa en bild på dom antingen senare idag eller imorgon. Hade egentligen också tänkt filma idag men det skjuter jag fram till imorgon då jag förhoppningsvis mår mycket bättre.

2016-03-10 | 12:12:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback