Senaste dagarna

I brist på annat så får ni en gammal goding på mig och min älskling.
 
Hej på er!
Jag är verkligen inte bra på det här med uppdateringar när jag går i skolan. Men denna vecka har vi knappt haft några lektioner alls så jag har haft långa sovmornar med tanke på att jag bor i Skellefteå i veckan. Jag har tränat en del och så har jag läst böcker, så intressant har mitt liv varit denna vecka haha. 
Det som också är svårt när jag är hemma är att jag inte har med mig alla kameragrejer hit så därför får jag inte riktigt bilderna som jag vill ha dom. men på fredag kommer Joel med stativ och softbox för då ska vi äntligen spela in videon med japanskt godis och tanken är att den video ska komma upp på måndag! 
 
Nu ska jag se Parneviks och sedan läsa lite, imorgon blir en tidig morgon så ska försöka lägga mig i tid! Puss och kram skumbanan.

2016-03-23 | 19:58:45 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback