Påskhelgen

 
 
Hej på er! 
 
I helgen var jag hemma i Skellefteå precis som hela veckan innan. Joel kom dit på torsdagen och då myste vi och tog det lugnt. Inte van att vara utan honom längre haha. På fredagen spelade vi in japansktgodis-videon och drog direkt efter det på påskmiddag med min släkt, vilket var väldigt mysigt. Min kamera fick slut batteri efter vi filmade så det är därför jag inte har uppdaterat er i helgen. Men nu är vi tillbaka i Umeå, jag har hunnit träna, börjat redigera videon och sett på youtube. Nu ska vi gå och handla lite sen redigera mer, vi hörs senare! Puss och kram skumbanan.
 

2016-03-27 | 16:57:50 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback