Nytt jobb

 
 
Imorgon börjar jag äntligen på mitt nya jobb! Jag har fåt anställning på aktiv assistans här i Umeå och imorgon är min första inskolningsdag. Jag skulle egentligen haft inskolning för några veckor sedan men då fick jag feber och låg hemma som en zombie. Nu är det äntligen dags! Jag har aldrig jobbat som personlig assistent förrut så det ska bli riktigt spännande att prova på det. Jag får börja med ett ordentligt pass eftersom jag blev sjuk förra gången, så imorgon jobbar jag 8-16, åker hem för att äta middag och sedan åker jag tillbaka till jobbet för att jobba 19-01. Jag klagar inte för jag är så ivrig att äntligen få börja jobba. 
 
PS. glöm inte att kolla in här eller på min kanal imorgon för då kommer videon med Joel ut. Glöm inte att prenumerera heller. Puss och kram skumbanan.

2016-03-27 | 20:39:01 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback