Life update

 
Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade er här. Den senaste veckan har jag varit hos min mamma på hennes jobb, då jag har jobbskuggat henne och gjort en intervju. Idag har vi redovisat våra jobbskuggningar för klassen på brinken i en konferenslokal. Det gick bra och det var vädligt intressant att lyssna på allas erfarenheter och vart alla hade varit och jobbskuggat. Vi slutade redan vid lunch så jag var tillbaka här i Umeå vid halv 2 och mötte då upp Lisa för en fika och massa tjejsnack. Kvällen kommer spenderas med Joel och massa onyttigheter. 
 
Imorgon kommer en ny video upp på kanalen och även i den videon är mina systrar med och denna gång även med våra pojkvänner. Så håll utkik!! 
Jag har också funderat på om jag ska spela in en video på vad jag tyckte om produkterna från cocopanda istället för att skriva det här så jag tror jag kör på det!
 
 
 

2016-03-04 | 20:04:04 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback