Smoothie-kväll

Ikväll har jag gjort en riktig energiboozt, en smoothie med spenat, banan, mandarin (ska egentligen vara apelsin men vi hade ingen hemma), havremjölk, kiwi och ingefära! Jag gör allt i min makt nu för att inte bli sjuk innan operationen som är om 9 dagar.....
Havremjölk är någonting som jag inte har druckit så mycket av men då det är mycket mer skonsamt för min mage så tror jag att jag ska börja köra på det framöver! Chiafrön är nåogt jag har tänkt prova väldigt länge nu, en chiapudding gör jag utav fröna. Det sägs ska vara bra för IBS och jag har länge letat efter en frukost som passar mig! Så nu får vi hålla tummarna!
Så ser den ut i slutet!! Den smakade inte jättebra men hoppas den hjälper mot förkyldning! Chiafröna står i kylen och väntar till imorgon! 
 
 

2016-01-11 | 22:17:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback