De senaste dagarna

Jag och Joel kom hem till Skellefteå i Onsdags och då väntade jobb för min del på arenan sen hann vi inte så mycket mer än så. I torsdags gjorde vi inte så mycket, det var skönt med en dag då vi inte gjorde så mycket utan bara hämtade krafter. Sen på fredagen var tanken att vi skulle in och shoppa inredning men min mage bestämde att det skulle inte hända. Lyckades ta mig iväg en snabbis på kvällen för att hämta den nya kameran och lämna in min telefon. Igår (lördag) så redigerade jag vloggen och la upp den på bloggen, sen så såg vi hockey med mamma och syrrorna där skellefteå slog Modo med 2-0. Efter den for jag med mamma och syrrorna på bio, sen väntade en liten myskväll med mitt hjärta. 

Idag är det alltså söndag och näst sista dagen på jullove och jag är så redo för sista terminen på gymnasiet! Joel ska fara tillbaka till Umeå idag efter typ två månader i Skellefteå. Det känns tomt och det känns konstigt. Jag är så van att ha honom nära nu och att man kan komma över när man vill men så ser verkligheten ut. Vi flyttar ju faktiskt ihop om mindre än en månad! Idag väntar storstädning av mitt rum, garberob och hela köret. Valde att göra det nu eftersom jag inte kommer orka det efter operationen. Vid 16-tiden ska vi på kalas till min kusin som fyller 20 år imorgon! Därefter åker jag till Umeå för jag ska ha ett litet möte i Umeå imorgon! 
Hörs senare!

2016-01-10 | 11:17:36 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback