Salladstisdag

Hej på er! Glömde uppdatera er igår. Det var hur mysigt som helst när mina systrar och deras killar kom på besök. Vi åt tacos till middag och sedan spelade vi spel och myste. Det blev inte heller en så sen kväll vilket var väldigt skönt då jag var ganska slut efter fredagen. De kom över på söndagen och spelade in bean boozled vilket blev en succe. Vi kom också på den smarta iden att filma när pojkvännerna sminkade oss vilket också blev bra (hoppas jag) min kamera la dock av när Joel skulle sminka mig men det ska vi spela in igen nästa vecka! Videon med mina systrar kommer komma upp i helgen hoppas jag och den andra videon kommer komma upp någon gång under nästa vecka. 
 
Idag har jag varit på skolan och direkt efter skolan så drog jag och Joel och tränade och jäklar vad bra det gick! Första rehabpasset som kändes klockrent. Därefter gjorde vi sen middag, jag gjorde en god sallad som ni ser på bilden. Nu sitter Joel med två kompisar och spelar NHL och jag ska krypa ner i sängen alldeles strax och ladda upp för en dag på Umeå Universitet imorgon. 
 
 
 

2016-02-23 | 21:42:13 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback