Produktiv dag

Imorse vaknade jag redan 08.50 av mig själv vilket inte alls är vanligt. Jag tycker dock att det är väldigt skönt att vakna av mig själv tidigt, för man hinner göra så mycket mer än när man sover länge. Jag gick upp och kollade på youtube, läste lite och sedan när Joel vaknade vid 10 gjorde vi en smoothie innan vi drog iväg till gymmet. Därefter väntade lunch, och sedan for Joel iväg till affären för att handla. Medan han handlade så spelade jag in videon som jag pratade om igår. 
Ikväll får vi middagsgäster, några av Joels klasskompisar som hjälpte oss att flytta så därför tänkte vi att vi skulle bjuda tillbaka. Nu ska jag städa och så ska jag se om jag hinner börja på redigeringen lite smått. 
 
 
 
 
 

2016-02-13 | 15:19:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback