Ny beställning

Jag har varit helt slut hela dagen idag. Det var första heldagen vi hade i skolan på fyra veckor, helt sjukt egentligen men man blir så jävla slut efter att ha haft sovmorgon så många veckor. Jag överlevde dagen i alla fall trots att den var väldigt dryg. Jag ska redan gå och lägga mig för imorgon väntar en precis lika tidig morgon men inte lika lång dag, som tur är. 
 
Min kväll har i alla fall bestått av att beställa hem grejer till mitt sminkbord!! En av de grejerna är sminkspegeln som ni ser på bilden ovan. Bilderna är tagna från google. Har velat ha en sådan spegel länge och nu tyckte jag att det var dags att unna mig en. Vet inte när den kommer men jag lovar att visa er så fort den kommer. 

2016-02-11 | 21:32:07 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback