Idag flyttar jag!!

Och så kom dagen. Dagen då jag flyttar ut från mitt hem, till en annan stad, en annan lägenhet och med en annan människa. Jag vet inte ens hur jag känner mig just nu, jag tror att det är någon typ av skräckblandad förtjusning. Jag vet att det är rätt val men jag är ändå rädd och jag är också ledsen. Jag kommer aldrig mer att flytta hem igen, jag kommer börja ett helt nytt liv på egen hand, jag och Joel. 
Det kommer att bli så himla skönt och mysigt och allt vad det kan vara och jag kommer att vänja mig så småningom. Det är bara lite läskigt just nu men det får det vara. Nästa gång jag uppdaterar er så är jag Umebo och sambo!
 
Jag ska spela in en video under dagen på lördag. Så ni får hålla utkik på kanalen eller här på bloggen under söndagen eller måndagen då den förhoppningsvis kommer vara färdigredigerad. 

2016-02-12 | 15:00:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback