Munk och hockeytisdag

 
Hej på er! 
Idag har inte varit en händelserik dag, jag började skolan 12.25 "imorse" så tog sovmorgon, åt lunch och sedan väntade en lektion innan det var dags att fara på gymmet och utföra lite rehab. Det gick inte bra på gymmet alls idag då jag är lite svullen i mitt knä vilket gör att jag inte får samma rörlighet och inte riktigt kan utnyttja mina muskler. Jag orkade mig ändå igenom en större del av passet så idag får jag vara nöjd med det lilla. 
Ikväll myser jag och Joel framför hockeyn och äter lite munkar. Ikväll ska jag forsätta kämpa in i det sista med gymnasiearbetet. Puss och kram skumbanan. 
 

2016-04-05 | 19:39:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback