Happy Friday

Har haft en helt okej dag på skolan. Fick gå hem tjugo över ett, vilket var riktigt skönt. Jag kom hem och såg några avsnitt sen somnade jag som vanligt. Från halv tre till tio över fyra så det vart en hel del sömn. Får se hur det kommer gå att somna inatt.
 
Ikväll ska jag endast ta det lugnt och mysa med familjen. Känner att förkylningen är på väg och vi har bara två matcher kvar av serien. Jag vill verkligen inte missa nån av dom. Nu ska jag kila till soffan. Vi hörs♥

2013-09-06 | 18:55:22 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Alice

sv: tack sötis! vad glad jag blir!
åhh vad gott det där ser ut!

2013-09-07 // 10:23:29
» Linn

Sv: Tack så himla mycket! Superfin blogg du har förrästen!

2013-09-07 // 13:05:47
» Elin Sundgren

sv: Ja de är riktigt härliga, och väldigt lättmatchade! :-)

2013-09-07 // 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback