Långfredag

Igår var ju som sagt sista dagen innan lovet. Jag hade fått i uppgift att fota på en konsär som vi hade på skolan så det gjorde jag. Det gick faktiskt asbra! Jag vet ju dock inte om jag får lägga upp bilderna på bloggen. Så jag gör inte de. Efter skolan igår drog jag in till gymmet och körde ett hårt pass. Sen for jag d
efter jag hade duschat till kusinerna och åt sen for ajg till hockeyn. Jag är fortfarande flygförbannad på domaren så vi skippar att prata om de. 
 
Imorse vaknade jag halv elva, gick upp och åt mat sen for jag ut och sprang en sväng. Sen dess har dagen spenderats framför min bok. Den är gudomligt bra. Nu vet ni. Vi ska till mormor och morfar på släktmiddag vid fyratiden. Jag tror jag ska ta med mig kameran men vi får se. Hoppas ni får en fin långfredag. Kram

2013-03-29 | 13:10:19 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback