The big breakfast

Igår hade vi träning halv sju. Vi sprang på vitberget, 3,1 km två gånger. Jag och min tvillingsyster Sofie var snabbast av alla och sprang på under femton minuter. Ganska gullig sak är att sista varvet vi sprang så rusade jag och Sofie hand i hand. haha. 
Imorse vaknade jag halv åtta och gick ut och gick sen när jag hade kommit hem så gjorde jag en megafrukost som var supergod. 
Jag är ledig idag men jag ska till min kusin senare och sen har vi träning och sen ska jag sova hos Linn, vi kansek drar förbi på trästock också!

2013-07-18 | 09:11:30 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Anonym

Vad hände med Fanny? Är ni inte kompisar längre?:-)

2013-07-19 // 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback