gästbloggning

Hejsan! Wilma som skriver. Sanna frågade om jag ville gästblogga och såklart sa jag ja! 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men för dom som inte vet vem jag är så kan jag säga att jag har kännt Sanna nästan hela mitt liv och vi bor ungefär 1 km från varann. Vi känner varandra ut och in och kan berätta vad som helst för varandra, vi står varandra väldigt nära.

I somras var vi med varann väldigt ofta, men nu när det är skola så blir det mest att vi umgås när vi tränar eller så.Vi träffar varann varje dag på skolan också, så det är ju ett plus. Det funkar ju men jag önskar vi hade mer tid för varann. Älskar dig finaste du ♥

HÄR hittar ni min blogg ifall ni vill kolla in den!

2013-01-27 | 16:22:00 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Isabella (tinkerbella.se)

Svar: åh kul att höra!! Och du, du kommer trivas i Paris så grymt. Kär i den staden nu! Kram :)

2013-01-28 // 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback