Våga prova

Min familj vart like less på maten vi lagar hemma. Det är lätt att det blir samma mat varje vecka och det blir lite tråkigt efter ett tag. Så mamma och pappa köpte en sån här meny från coop. Vi började med den i tisdags och den är till för fyra dagar. Jag tycker maten har varit helt okej. Jag hoppas vi provar det fler gånger. Det är verkligen värt att testa! 
 
Jag tror jag aldrig har varit så trött som jag va imorse. Jag somnade om en timme när jag egentligen skulle stiga upp. Sen gick jag bara upp och fikade sen gick jag och la mig i soffan och somna tills vi skulle fara. Men det gick bättre sen för vi hade skridskor på idrotten och då blir man lite piggare. 
Ikväll ska jag fara på hockey med Sofie och jag hoppas Sofia och Stina ska dit också. 

2013-02-21 | 17:17:38 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback