Roligaste helgen på hur länge som helst


Helgen var hur rolig som helst. Jag har nog aldrig haft en så rolig helg som jag hade nu i helgen. Vi träffade bland annat AIKspelarna alltså i fotbollsallsvenskan dom bodde en våning ovanför oss. Sen var det även tre killar från superligan i innebandy (som elitserien fast innebandy), vi vart inbjudna på dras hotellrum det var riktigt trevligt! Dom hur trevliga som helst. Sen träffade jag en massa fina killar från herrlaget också som jag inte hade träffat. Tack alla rönnskärare för denna helg!
Ikväll väntas det vanliga. Ikväll väntas som vanligt att plugga om jag orkar hålla min trötta ögon öppna vill säga.

2012-10-01 | 16:54:43 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback