Åkte ambulans för första gången igår..

Jag åke ambulans för första gången igår.. Jag var på fotbollsplan och skulle sparka bollen. Då hände någonting med min höft så jag bara la mig ner och skrek. Mamma ringde ambulansen och jag var på sjukhuset i nästa två timmar tror jag. Det visade sig att jag hade en kraftig muskelkramp. Det innebär att jag kommer vara borta från fotbollen i en vecka och om det inte har blivit bättre så kommer jag gå till doktorn igen och kolla såatt det inte var något allvarligare. Nu vet ni varför jag inte bloggade igår! Kyss♥

2012-05-13 | 11:27:27 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Hedvig

Hoppas att du verkligen blir bättre!

2012-05-13 // 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback