Hockey är en sak som aldrig kommer svika mig.

Hockey är en sak som aldrig kommer att svika mig. Den kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag har sjukt många minnen från alla matcher jag har varit på. Vännerna har svikit massor med gånger men inte hockeyn. Nu låter jag som en hockeytönt vilket jag är så nu vet alla de också. Ha de bra jag ska fara nu!PUSS♥

2012-01-12 | 17:41:50 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Anonym

fin blogg följ gärna mig på min blogg om att ha ett tuft liv och att gå igenom det värsta tiderna i livet utan vänner och med alla backrund med 11 års mobbning och slag och allt och övergrep å så vidare

http://mosansliv.blogg.se/ är min

2012-01-12 // 19:52:23
» Sophie / Blogg.se

Hej Sanna, Vad roligt att du besökte mig, alltid lika kul att kolla igenom blogg.se bloggar som kommenterar!

2012-01-13 // 02:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback