7-0.

Kom just hem från matchen mot Öjebyn. Vi vann med 7-0. Vi spelade riktigt bra! Det var den bästa kommunserie matchen! Ikväll kanske jag ska träna fotboll, för första gången det här året. Annars ska jag väl inte göra något speciellt. PUSS♥

2012-01-29 | 13:21:59 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Emma

sv; tack för tipset, men du..jag kanske vill ha min blogg uppdaterat och på det sättet behåller man sina läsare och folk vill ha en uppdaterad blogg och läsa så att den inte ''går under'' men om du tycker det är jobbigt när jag bloggar så mycket så sluta följ mig då. för jag har rätt hög statistik, och det är p.g.a att jag bloggar mycket. men vissa säger att jag bloggar för lite. :P

2012-01-29 // 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback