Skön träning.

Jennifers wehaertit bild^
Jag har just kommit ut ur duschen efter en skön träning. Den var inte för jobbig och inte för slapp heller. Vi var på träningen en timme innan idag för pappa skulle på möte. Men det gick bra de också! Imorgon blir det premiär för mina nya löparbyxor. Jag drar hem efter skolan(jag är hemma vid 15.00) sen sätter jag på mig mina löparbyxor och headsettet sen drar jag ut. När jag har kommit in igen så ska jag äta sen spela innebandy. Men nu ska jag äta något sen sova. Ha det bra!PUSS♥

2012-02-29 | 21:48:40 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från läsare.


» Odingutt :)

Takk for kommentar søte deg!

// tusen takk! <3 ha en fin dag!

2012-02-29 // 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback