10 frågor om mig

1. Vad är din värsta känsla?

Svar: När jag vet att någon är arg,ledsen eller besviken på mig.

2. Ditt lyckligaste ögonblick?

Svar: När jag är på hockey, när jag fotograferar någon.

3. Vad är du beroende av?

Svar: Min kamera,min mobil,dator, kläder,smink,klackiskor,vännerna

4. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?

Svar: Need makeup

5. Drömjobbet?

Svar: Fotograf

6. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

Svar: Sprallig,dålig humor, pålitlig?

7. Musiksmak?

Svar: Ingen speciell musik, lyssnar på det jag tycker är bra!

8. Snyggaste kändisen enligt dig?

Svar: Harry Styles, Shemar moore

9. Vem har snyggast stil enligt dig i Sverige, av toppbloggarna?

Svar: Kenza tror jag, annars Tinkerbella!

10. Favoritbloggar?

Svar: Magapixlar.blogg.se, elvahundra.blogg.se,gicki.blogg.se och tinkerbella.blogg.se


2012-04-30 | 15:00:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback